martes, 4 de marzo de 2008

Benvinguts

Benviguts tots al meu blog.

La veritat és que mai m'havia plantejat escriure un blog i no sé tampoc ben bé com funciona, així que m'hauré d'anar familiaritzant xD.

M'agraderia enfocar els meus escrits a les meves principals passions que són la dansa i el teatre, sense deixar de banda el cinema, la música i la resta d'arts que no són escèniques.

He elegit aquest títol perquè des de la meva perspectiva considero que per poder gaudir ballant i actuant cal alliberar-se de tot el pes que pot comportar la vida diaria i deixar-se portar pel sentiment i fins i tot per aquest nen que tots portem dins.

La meva premisa fonamental és que el límit de l'expressió és la vergonya.

Espero que el que vagi publicant sigui del vostre interès i us animi a participar de les activitats que proposo o fins i tot a entrar en el món de la "farandula".

Benvinguts i ànims!!




No hay comentarios: